Teori !

     Datum: 2009-04-20 Kl: 19:21:28

Sitter på bussen nu och knorpar ihop detta vackra inlägg.


Emma räddade min dag genom att följa med till körskolan för hon skulle betala halkbanan så jag slapp gå själv. Det var ju nämligen dagen T för teori idag för mig. De två timmarna tog inte så lång tid som jag hade trott och vi fick till och med sluta lite tidigare.
Jag satt bakom en koloni killar som jag tror hör till Linns umgänge. Imorgon när jag träffar henne ska jag be henne hälsa dom att dom gärna får bespara mig gaserna nästa gång som dom fritt verkar läcka ur sig. Bete er.

När jag är hemma är klockan antagligen runt kvart över sju och då ska jag publicera detta och sen slänga i mig nått att äta på en kvart så att jag är redo att frisera Sara vid halv åtta. Efter det känner jag att jaga är värd att få vila till skillnad från mina vänner som sovit halva dagen idag. Jag har varit igång i snart 14 timmar och än är inte dagen slut.


Kommentarer
Postat av: Hang

Vadå för vitaminer?! :o

2009-04-21 @ 12:48:34
URL: http://hang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0