Tisdag !

     Datum: 2009-04-07 Kl: 17:24:48
Än så länge så har dagen inte bjudit på så mycket roligt. Jag var kvar hemma hos Hang ett tag och kollade på två avsnitt av Baywatch. Jocke & Fidde kom till Hung så gick in och hälsade på dom lite.

Nu har jag sminkat mig så att jag är redo för Donken. Fick nämligen order från mina manliga vänner att sminka mig, annars hade jag inte fått följa med. Men det blev inte mycket bättre kan jag säga för idag är jag så rutten så inget kan göra mig bättre. Men jag har gjort ett försök i alla fall.

Marcus skulle tydligen vara jobbig idag och bli klippt. Det var ju inte längesen jag klippte honom men nu var det var tydligen dags igen. Jag vet i sjuttion hur jag ska ta mig till Jocke vid halv sex men det känner jag att det är Marcus problem att få dit mig.

Nu kommer visst Jocke, måsta rusa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0