Torp i natten !

     Datum: 2009-04-18 Kl: 00:49:28
Kom hem från Joakim för en stund sedan. Nu i slutet låg vi tjejer och sov i hans säng och killarna kollade på tråkiga filmer på datorn. Men tidigare ikväll var vi livligare.

Fråga mig inte varför men hela packet drog vi ut till ett torp mitt ute i skogen som vi äger för att söka spänning som Paulina säger. Nog fick vi tjejer spänning i alla fall, vi var skiträdda både inne i huset, i skogen och i bilen. Sen gick killarna iväg på en väg mitt ute i skogen upp till en tv-mast. Jag, Paulina & Marcus skulle hänga efter men efter 50 meter fick Paulina panik och sprang som en sate tillbaka till dom andra tjejerna och åkte en runda i bilen istället. Jag & Marcus skulle i alla fall gå efter dom och skrämma dom men det gick väl inte så bra. Skit rädd var jag i alla fall och hade det kommit fram något så hade jag inte tvekat att ta självmord på studsen.

Jag premiäråkte även med Göran idag. Han, jag & Marcus åkte på små grusvägar och han körde i en riktigt trevlig hastighet till skillnad från andra jag känner. Så det blir ett grattis till Emil Göransson för körkortet !

Nu sover jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0