Hjärtattack !

     Datum: 2009-04-16 Kl: 21:55:59
Jag hatar den där Sofia !

Hon skrev nyss till mig på msn att hon hade en sak att säga som jag skulle bli arg över. Jag sa att jag inte orkade bli arg så att hon skulle berätta det lite i taget. Hon sa att det handlade om henne och skolan och jag gissade direkt på att hon skulle flytta. Tack och lov skulle hon inte det men istället säger hon att hon ska vara borta från skolan i ett halvår. Jag höll seriöst på att börja lipa när hon skrev det. Jag tänkte att jag skjuter mig om hon ska vara borta så länge. Men efter många om och men så fick jag ur henne att hon bara skojade men att hon skulle vara borta imorgon för hon ska på träningsläger.

Jag tänkte då att det är väl lugnt att hon är borta imorgon, det ska jag nog stå ut med. Men sedan kommer jag på ... vi har ju studentmöte imorgon som Sofia bokat ! Det går inte alls bra längre att hon är borta imorgon !

Jag får snila om till möteschef så här på kvällskvisten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0