Tha Festi !

     Datum: 2009-04-19 Kl: 12:02:31
Jag ser att ni är tillbaka för mer info.

Igår skulle som sagt alla jag i stort sett kände på en 18 - årsfest utom jag för jag var inte bjuden. Anledningen till det var inte så konstig eftersom jag inte kände någon av tjejerna som hade festen. Så istället skulle jag bara till Jocke och vara med på deras förfest för jag hade inget annat att göra. Men väl där så tvingade dom mig att följa med så runt elva klampade jag och sex manliga kollegor in i en taxi. Själv så jag ut som om jag kom direkt från skolan i vanliga kläder och tygskor. Ingen partyoutfit på det precis så det tog emot lite.

Väl där upptäckte jag att i stort sett hela min skola var där kändes det som. Kändes helt wierd att jag som inte ens var bjuden kände typ igen flest av dom som var där. Självklart hittade jag Linn med aningens berusade vänner i släptåg. Hon hade mycket att prata om och visade lite gympahallar och sånt där.

Efter lite shake på dansgolvet så var det dags att dra sig hemmåt med Amanda som chaufför. Vi skjutsade hem Victor och Nenad till Gnosjö och det var en trevlig hemresa med lite snicksnackande i bilen och lite sång och annat. För att inte glömma spräckta byxor.

Sen skulle vi på efterfest till Jocke som hade bjudit in oss. Vilken efterfest mina vänner ! När vi kommer in genom dörren så ligger Calle & Marcus intryckta jämte varandra och sover och Joakim ligger på altanen. Bn & Emil var det fart på och Göran kämpade det bästa han kunde för att hålla ögonen öppna. Men vi lämnade denna efterfest ganska fort och gick hem och sov istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0