Två händelser !

     Datum: 2009-04-15 Kl: 22:57:11
Jag tänkte bara blogga om två händelser innan jag sätter knäck i lurarna för natten.

Den första händelsen är att Joakim hade med sig min miniräknare som jag glömt hos honom för ca ett halvår sen. Vilken överaskning. Man blir lika glad varje gång man får en överaskning, även om det är  en miniräknare.

Den andra händelsen var att det var med en fullegubbe på bussen hem idag. Det var den vanliga från Reftele men idag steg han inte av där. Undrar ni varför ? Han hade deckat innan vi hann fram. Så busschaffisen fick stanna och väcka honom och säga till honom att han skulle gå av. Fullosen spillde ut en öl i bussen också och det luktde förbaskat.

Nu stoppar jag in knäcken.
Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0