Vad fan är det som händer ?

     Datum: 2009-04-15 Kl: 08:42:22
Jag skulle ha sovmorgon idag till kvart över nio. Halv nio låter mobilen och jag tar för givet att det är alarmet men icke. Det är någon som ringer och jag svarar med morgonrösten "Heeej". Ur luren kommer "Hej, jag heter ??? och vi skule ha ett möte idag om studentmössor, blablabla..." Jasså ?

Det var tydilgen påkommet nu och mötet skulle vara kvart i tio i Värnamo. Jag sa att jag inte skulle hinna komma in dit så snabbt och då säger tjejen i telefonen att hon kan komma och hämta mig. HÄMTA MIG !?

Så om 40 minuter kommer den en tjej fram till min dörr och hämtar mig med bil. Jag vet fortfarande inte vem hon är, vad jag ska göra med henne eller vad som kommer att hända. Jag är rätt förvirrad nu om man säger så. Hoppas jag inte blir kidnappad.

Det var den sovmorgonen det ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0