Jag tränade !

     Datum: 2009-08-26 Kl: 20:22:43
Igår tränade jag för första gången på flera år och herregud vad jag tränade. Jag hoppade och dansade och hela baletten ! Men nej tyvärr så liknade det inte någon dans på långa vägar. Jag liknade mest en raggmunk med diverse ryckninngar eller något i den stilen. Men vad jag blev varm ! Svetten rann som aldrig förr så jag ficks stupa in i duschen så fort jag kom hem.

Jaja, idag bärde det av till skolan i pissregn medans jag visste att Hang låg hemma och sov eftersom alla tvåor var lediga idag. Det tog emot så mycket. Men vi hade egen hårvård så jag & Sofia slingade håret bara men jissus vad skillade vi har blivit på det. Vi han båda två innan lunch och då var det med både folieslingor och hätta plus lite väntetider och annat. Det gick i en rasande fart och efter lunch klippte vi varandra lite och sen tog vi med oss Linn och gick till H&M.

Nu är jag hemma själv och bara är. Är trött som vanligt och imorgon är det praktik. Kommer ha det varenda torsdag och fredag hela trean. Kan bli kul, kan bli tråkigt.

För övrigt träffade jag lärar Martin vid korvkiosken här hemma idag !? Snacka om att jag blev förvånad och han med. Jag ertappade honom med att käka snabbmat, han som går på dieter och har personlig tränare. Inte bra.

Ha'et !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0