Kinesen kör lagligt !

     Datum: 2009-08-12 Kl: 00:17:51
Idag lyckades kinesen äntligen ta sitt efterlängtade körkort. Tredje gången gillt och ingen är gladare än jag att han kuggat två gånger för då betyder ju det att jag kan göra det med utan att ha dåligt samvete.

Som traditionen bjuder så blev det ju Donken. Egentligen skulle inte jag få plats först för Hang och alla hennes tjejkompisar skulle med men sen vart det tydigen ändring på det. Så det blev jag och sex killar som for iväg och jag var shotgun i kinesbilen. Great !

Kinesen Hung Bui var väl sådär på att köra. Eller, det gick ju bra för honom om man inte störde honom genom att prata eller ändra musik...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0