Låt mig sova !

     Datum: 2009-08-27 Kl: 21:46:54
Jag är så trött och jag har så ont i kroppen så jag vill bara sova. Att praktisera är inte mänskligt och det är alltid första dagen som är värst vilket var idag. En onödig första dag med tanke på att det inte kommer bli någon andra dag imorgon, då är jag ledig och tack gud för det !

På praktiken så klippte jag två barn, gjorde lite skitjobb och sprang till posten. Jag är verkligen bra på att springa ärenden måste jag säga.

Kom hem lite efter sex och han slänga i mig lite mat innan Rebecca kom som jag slingade och klippte. Var färdig runt halv nio och då stupade jag i soffan.

Nu är jag så trött så jag ska sova redan även fast jag är ledig imorgon.
Gothen natten !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0