Måndag !

     Datum: 2009-08-31 Kl: 22:41:32
Idag var jag ledig vilket det känns som att jag är varenda dag men ändå inte.

Jag har passat Kongo idag och vi vandrade i skogen med min mamma. När Jonas kom hem blev hunden helt galen. Han kastade sig över honom och slickade och pussade så glasögonen flög av och det yrde päls i hela rummet.

Jag hade även körlektion idag och den gick utmärkt. Vi övade parkering och jag var faktiskt riktigt bra på det vilket är ett under för hemma funkar det inte alls. Efter körlektionen festade jag och mamma till det och åkte lite McDrive. Måste säga till min kärskolelärare att vi övar mer på momentet "McDrive" för det sitter inte rikigt än känner jag.

Bäst att sova nu för väckarklockan ringer klockan fem imorgon för uppstigning så att jag hinner duscha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0