Måndag !

     Datum: 2009-08-24 Kl: 22:11:15
Började inte förrens tjugo över tolv idag men eftersom bussarna går oacceptabelt dåligt så måste jag åka redan kvart över tio. Det resulterade i att jag fick sprinag till bussen och jag var så sen så till och med Hang skickade sms och undrade vart jag var.

Vi fick kanon god mat i skolan idag, någon fisk. Efter lunch hade vi projektarbetstid. Jag & Sofia spånade som sjutton och kom faktiskt en bit på vägen. Våra kära lärare har i alla fall fått i uppdrag att dra i sina trådar så kommer vi tillbaka om en vecka för att se vad dom har frått fram.

Klippte Fidde efter skolan och sen hade jag en timmes "ledigt" innan grannen Felix kom för att friseras lite. Vi har en liten tradition att han alltid kollar på en film medans jag klipper och sen när jag har klippt färdigt kollar vi färdigt på filmen ihop. Idag hade han med sig "Allt flyter" som handlade om ett gäng gubbar som ska börja träna konstsim. Den kan jag rekomendera !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0