The start of "The Goodbye - Tour" ♥

     Datum: 2009-08-20 Kl: 23:27:57
Idag drog "The Goodbye - Tour" igång. Det är vad jag kommer kalla det här sista året för allt vi gör i år gör vi för sista gången. Vi är avgångsklasser detta året och efter studenten så är det goodbye med skoltiden.

Var enormt trött när jag skulle upp till skolan idag, så trött att jag fick rusa till bussen. Men jag antar att det var värt det, i alla fall idag för det var kanonkul att träffa alla igen och höra alla galna sommarfesthistorier som mina vänner sammlar på sig.

Till lunch festade vi till det med Donken. Efter lunch lyssnade vi på information om projektarbetet i matsalen och självklart ringer Paulina Paananen mitt i allt så henne får jag sitta och viska med under halva genomgången.
Sen var det tillbaks upp till klassrummet och hämta ut dom efterläntade saxarna.

Det har föresten även börjat en ny tjej i vår klass. Eller ny och ny men, hon skulle gått i trean förra året men fick barn då så hon börjar trean med oss nu istället. Hon hade sin son med sig idag och han var så underbart söt !

Övningskörde till Lund direkt efter skolan för att lämna av min bror. Snacka om att jag är bra på att köra nu ! Jag bara blåste på ner för motorvägen med farthållare på eller "autopiloten" som jag kallar det och sick sackade mellan bilar och långtradare. Det gick i en all världens fart !

Imorgon hämtar vi ut datorerna

Kommentarer
Postat av: Gert

Mickan du måste förvarna när du ska ge dig ut på vägarna här nere så jag kan hålla mig inne!!! xD

2009-08-21 @ 10:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0