Tisdag !

     Datum: 2009-08-25 Kl: 18:20:21
Jag trodde att denna veckan skulle gå fort men nu känns det som att den aldrig kommer att slut även fast vi är lediga på fredag. Idag hade vi bara en lektion, Samhällskunskap/Religion. Var hemma redan ett och var så trött så råkade sätta igång larmet i huset så securitas ringde, lite pinsamt. Sen gick jag upp och deckade i soffan ett tag.

Var ute och övningskörde med mamma en sväng. Gick bra förutom att jag inte kunde starta en gång men tillslut kom jag iväg och då fattade jag att jag hade startat på trean. Tycker  ändå att det var ganska bra av mig att lyckas starta på trean även om det inte var meningen.

Snart ska jag iväg och träna med Hang. Ja, ni hör ju hur det låter. Jag tränar inte, men idag ger jag det en chans. Återkommer med resencioner från det senare.

Jag lärde även Lisa ett nytt ord idag, "apartheid". Väldigt stolt över att varken Sofia eller Lisa visste var det var, när jag visste det.

Kommentarer
Postat av: Marcus

din blogg e kass

2009-08-26 @ 14:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0