Tired & Alone !

     Datum: 2009-08-21 Kl: 21:00:55
Dagen har varit meningslös. Vaknade upp vid fem av att regnet öste ner. Gick upp sen och åkte till skolan där vi verkligen inte gjorde någonting av värde idag. Vi satt i stort sett bara och väntade på att få våra datorer hela förmiddagen. Vi skulle planera lite för projektarbetet också men jag & Sofia kom inte så långt. Men vi ska spåna i det senare.

Vi fick sluta vid lunch så tog jag bussen hem och direkt till salongen för att kolla upp praktikplats. Platsen är kirrad.
Sen jag kom hem har jag bara legat helt död i soffan och sovit lite. Jag är helt slut så nu ligger jag i min kungliga säng och kollar på tv och klockan är bara nio. Alla mina vänner och resten av kommunens ungdommar är på Insparken. Jag funderade på att gå men jag är så trött så jag hoppar det och alla i min ålder är ju bara chaufförer ändå, så jag hoppas att jag inte missar något alldeles för spekatulärt.

Ååh, imorgon kommer Hanna hem igen. Det känns som om hon har varit borta i en evighet. Hon skickade sms igår och visade livstecken och vilket livstecken dessutom ! Vad jag vill höra alla historier från Ayia Napa ! Hon må vara galen men ... GOD DAMN, I LOVE THAT BABE !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0