Julbord !

     Datum: 2009-12-05 Kl: 18:29:13
Igår på praktiken så hade vi en liten tjej från femman som skulle praktisera i en dag. Eftersom jag var äldsta elev så fick jag bossa över henne. Men jag var faktikst en snäll boss och jag lärde henne allt jag kunde... eller jag försökte i alla fall. Jag satte ungen på att rulla permanent och sen efter ett tag slog det mig ... JAG SATTE UNGEN PÅ ATT RULLA PERMANENT ! Att rulla permanent är rena rama straffkommenderingen om man inte kan det. Så jag rättade genast mitt fel och lät henne schamponera en docka och så lärde jag henne att göra inbakade flätor istället.

Vi gjorde även glögg ihop och dukade fram och fixade och donade. Vi hade mycket roligt tillsammans faktiskt. Jag är en bra handledare !

På kvällen var det julbord med praktiken och det började med att vi fixade i ordning oss i salongen. Vilka pumor mina kollegor är alltså och vad roliga dom är ! Dom är nästan värre än vår ålder när det är dags för fest. Är det fest så är det fest ! Julbordet var trevligt och jag & Julia var typ yngst på stället så det fanns inte så mycket att spana på. Eller hotellchefen är ju snygg men han är ju intresserad av Julia fast hon vägrar erkänna det.

Annars så dracks det drinkar och så shakade mina kollegor lite ass ! Det blev slagsmål på dansgolvet och en 55 - åring sparkade till en 25 - åring mellan benen. Mycket underhållande och jag skrattade gott i smyg ! Annars så var det lite äckliga gubbar som tog på mig och ville dansa med mig men jag sa blankt nej. Usch !

Halv ett traskade vi hem efter en rolig kväll. Det är faktiskt rätt roligt att kolla på när äldre festar till det. Mycket roligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0