Måndag !

     Datum: 2009-12-14 Kl: 22:31:56
Tog mig i kragen och tog bussen redan vid halv tio till skolan idag fast jag kunde tagit den vid kvart över tio. Men kände att jag var tvungen att åka in och öva lite eftersom en del andra gjorde det. Blev dock inte mycket vettigt med det övandet. Fönade vågor två gånger men dom blev faktiskt ganska fina för att vara första gången i stort sett. Vandrade även med lite kvinnor till Hemköp för första gången för den här terminen för min del.

Eftermiddagen var lugn. Mentorstid och sen projektarbete. Kom faktiskt en bit på loggboken för en gångs skull, kunde ju inte göra annat då min kompanjon flög till Fuerteventura idag. Vi hade även möte med snygg Alex, bara, jag och Emma. Vi hade riktigt trevligt och snicksnackade om allt möjligt som inte hörde mötet till och hans ögon är to die får ! Men det får bli i ett annat liv ... Men en kram fick vi, och vilken kram dessutom !

Skulla lagt mig tidigt. Det är redan försent. Crap !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0