Torsdag !

     Datum: 2009-12-17 Kl: 21:56:51
Är det kallt ute eller är det kallt ute nu för tiden !? Tjo flöjt vad nosen höll på att frysa sönder när jag begav mig ut för att skrapa rutorna på Blixten McQueen. Jag hade planerat att cykla till praktiken som jag faktiskt alltid gör men det blev tvärstopp på det när jag såg all snö och is och kände det kalla vädret. Så det blev bilen till praktiken idag och jag sket faktiskt i att jag var en miljöbov.

Annars har det rullat på som vanligt i mitt hamsterhjul. Hade en klippkund och en klipp och färg och det gick riktigt bra. Annars så har jag bara knatat runt och ätit julgodis, kakor och tomteskum och lyssnat på nytt skvaller från Julias dejting.

Dagens höjdpunkt var att jag fick en julklapp av Susan som gör naglar på salongen. En fin liten julpåse med ett nagellack och en nagelfil. Nagellacket kostar för övrigt 100 pix så här är vi inte snåla ! Jag gillar den damen, hon är nog världens snällaste och gladaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0