Torsdag !

     Datum: 2009-12-03 Kl: 23:23:17
Idag var det inte roligt att gå upp. Det finns nog ingen som har värre självmordstankar än jag när det gäller att stiga upp tidigt på morgonen. Men idag var det ju ändå sovmorgon om man kan kalla det för det. Gick inte upp förrens lite efter åtta och det är ju ändå två timmar och tjugo minuter längre än vanligt men lika död var jag för det. Jag söger som min pappa att: "Hade någon kommit fram till sängen i den stunden med ett papper och bett mig skriva på om förtidspension så hade jag gjort det utan att tveka". Så sant !

Hade tre kunder på praktiken och alla klippningar blev faktiskt riktigt bra. Sofia från tvåan är även där dom här två veckorna eftersom dom har praktik nu så nu fick vi dela på allt som ska göras vilket ändå var ganska bra. Vi packade upp lite varor och sådär. Hon och Julia bakade även julgodis mitt på blanka förmiddagen och det doftade ljuvligt ! Jag var även ambitiös och gjorde en frisyr på en docka.

Imorgon ska det komma en liten tjej som går i femman som ska praktisera i en dag. Det kan bli gulligt ... eller jobbigt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0