23.03

     Datum: 2009-02-06 Kl: 23:04:11
Det blev inget sällskapsspel för vi sökte motstånd men utan lycka. Vi har legat och kollat på en massa bloopers i brist på annat. Fy satan vad man saknar "The O.C" ibland alltså, då var det gamla tider.

Idag har vi inte urfört mycket av värde. Vi pratade om att gå och köpa godis men det blev inte mer än så.

Den dära festen är ju snart också och inte en pinal har jag att ta på mig. Skor har jag inga heller och inte blev det bättre av att jag upptäckte att Ida hade mina drömskor. Men i storlek 36 så det hade ändå varit lönlöst att sno dom. Jag hade kunnat döda för dom där kära skorna.

Imorgon ska jag nog umgås med Hannanas. Kan bli rätt jäkla bra.

Hang hälsar: Shut up and fuck !

Ja, men då så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0