A sleep over !

     Datum: 2009-02-01 Kl: 16:24:37
Det blev att jag begav mig till Chinatown igår men dock till Hungkinsen denna gång. Jocke kom också och han fick sig en födelsedagskram för jag hade ingen present. Vi kollade på The Grudge 3 och den var faktiskt bra. Jag brukar inte gilla skräckisar med The Grudge triologin är något att rekomendera. Eftersom det var Jockis födelsedag och han inte var i Parken så söp dom till det lite på eget vis genom att shotta vodka och sen skölja ner det med mjölk och is. Jag vill inte ens tänka på smaken som uppstod.

Efter ett tag blev både jag och Hung oroliga för Jockes tillstånd då han på sin 18 - års dag börjar berätta för oss hur han har tänkt att dö. Det skulle gå till som så att han ska lyssna på "Only time - Enya" på repeat i sina hörlurar och samtidigt köra ihjäl sig på sin motorcykel. Han försökte övertala oss gång på gång över "hur mäktigt det hade varit" men vi tyckte inte riktigt detsamma. Men eftersom det var Jockes födelsedag så lät vi snällt "Only time" eka i högtalarna och han var så nöjd så.

Vi tolv begav vi oss i alla fall hem till Jocke för att sova där. Det var nedrans trångt i sängen så det var lite svårt att sova, där av denna enorma trötthet idag.

Nu ska jag och Sofia göra klart vår engelskaarbete genom telefonen !

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha det gjorde han inte xD

2009-02-01 @ 16:53:19
URL: http://lillalivetlisa.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0