Antikrundan !

     Datum: 2009-02-26 Kl: 22:01:18
I brist på annat så har jag kollat på Antikrundan ikväll. Dom som är med ljuger ju så friskt så det är synd om dom. Alla antiksnubbarna frågar om dom är intresserade av priset men alla svarar snällt: "Neh, jag är mest intresserad vart den kommer ifrån men värdet kunde ju iofs vara intressant". Pyttsan ! Var enda en kommer ju dit för att få veta priset, dom skiter ju fullständigt i om saken kommer från barocktiden eller inte. Sen kör alla med samma förvånade min när dom får reda på värdet och det lyser igenom så väl på dom om dom blir besvikna över att det inte var värt då mycket som dom trodde. Underhållande måste jag säga.

Hang och jag var ute och motionerade innan och det händer inte varje dag. Vi gick jämte varandra men med musik påskruvat på högsta volym i båda öronen och bara gick så vi pratade inte ett skit. Vi gick bara med varandra så att ingen skulle bli våldtagen, bra där.

Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0