At Emma's !

     Datum: 2009-02-17 Kl: 19:30:52
Skolan gick perfa idag. Vi var inte alls många och clipsen klarade jag galant. Tro det eller ej, Emma underhöll oss men sin bäverfarm idag igen, mycket trevligt.

Nu sitter jag i Emmas säng och har precis kollat på Baywatch i typ två timmar i väntan på att få gå in på internet. Hon har nämligen någon grej att det bara funkar efter klockan sju och du milde vad vi har räknat ner timmarna.

Runt tio klampar Sofia & Linn in genom dörren med kök från Donken är det bestämt. Vad vi är värda det känner jag !
Börjar inte förrens halv ett imorgon, snacka om att vi ska sova.

Jag sa att jag skulle lämna er pain in the ass till imon, men klarade mig inte utan bloggen som ni märker. Jag saknar er för mycket även fast jag hatade er, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0