Bambu !

     Datum: 2009-02-01 Kl: 20:48:05
Jag hade tänkt mig att ha en lugn kväll framför "High School Musical 3" och med min kanelbulle men det blev ändrade planer innan jag ens han börja. Jag fick nämligen äran att bli "reserven" på Jockes födelsedagsmiddag på Bambu. Marcus ringde och var jätteglad och frågade om jag inte ville hänga med och det ville jag ju. Självklart säger han: "är du inte glad att jag ringde dig?". Joho visst var jag det, men sen fick man som sagt reda på att man stod ju inte överst på listan precis. Men när det gäller dom så får man ta vad man får, jag kan inte begära att dom ska vara gentlemän varenda dag.

Det var i alla fall gott på Bambu och mycket trevligt. Jag skrattade så jag höll på att dö när jag fick höra att Jocke en gång plingat på dörren hemma hos Robbin och sagt när Robbins pappa öppnade: "Hej, jag heter Joakim. Är Robbin hemma?". Robbins pappa hade svarat: "Ja, det vet jag att du heter". Till detta ska tilläggas att Jockes och Robbins familjer känner varandra väldigt väl, så dom behöver inte direkt presentera sig i dörren precis. Gid vad jag skrattade åt detta, det gjorde nog min dag.

Jag gillar dom där killarna alltså !

Bra, bra, bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0