Besök i Kina !

     Datum: 2009-02-28 Kl: 00:07:30
Jag drog mig till Kina ikväll för att hälsa på lite. Familjen Bui hade gäster så vi passade en liten kinesunge som jag redan har glömt namnet på. Han var i alla fall jätte söt och härmade precis det man sa. Snabb som en vessla var han också !
Ser ut som mor & son !


Hang gav honom en såndär sjungade hamster som man hade förr i tiden att leka med. Det slutade i katastrof. Hamstern hade nämligen en snurrande kula som han körde upp i Hangs hår så att den fastnade. Det slutade med att vi fick ta fram saxen och klippa loss den och Hang var arg som ett bi.



Resten av kvällen kom Hung in och var med. Vi käkade kycklingrulle även fast deras familj tydligen har fasta. Sen så låg vi och kollade på tv innan Hung snällt fick följa mig hem som varje gång.

Chiiiiiina !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0