BlondinBella !

     Datum: 2009-02-13 Kl: 19:20:52
Jag är så jäkla avundsjuk på Sofia som är i Stockholm nu. Hon ringer och terroriserar mig med olika saker hela tiden. Men souveniren till mig är i alla fall inhandlad så jag kan vara lugn. Det är en tradition vi har att varje gång hon åker till Stockholm (vilket är rätt ofta) så måste hon köpa med en souvenir hem till mig. Undra vad det blir denna gången ?

Inte blir det bättra av att hon smsar och säger att hon är på samma H&M som BlondinBella. Lantis som man är så blir jag ju helt galen och bad henne smygfota. Men det hade hon redan för hon känner mig, som hon uttryckte det själv: "Skulle jag komma hem och berätta att jag sett BlondinBella utan att fota henne så hade du slagit ihjäl mig". Det är så sant, jag hade aldrig förlåtit henne. Detta låter så töntigt men är man inte stadsbor så är det här en stor händelse. Men mitt mål är att en dag inte bli upprymd när jag ser en så kallad "kändis". BlondinBella måste vart väldigt aktiv denna dag för ryktet säger att Agnes också hade sett henne på någon musikaltillställning. Hon lever ju upp till sitt rykte om "många järn i elden" i alla fall så det kan man inte ta ifrån henne.

Jag tror jag börjar gilla BlondinBella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0