Elevrådet !

     Datum: 2009-02-24 Kl: 22:28:30
Idag gjorde jag premiär i elevrådet men det var inte utan problem. Jag & Sofia antog oss nämligen uppgiften som elevrådsrepresentanter för flera månader sedan för att vi inte skulle missa bussen. (Om ingen gick med i elevrådet så skulle vi inte få sluta i tid.) Men för några veckor sedan kom en lärare in och kickade oss från elevrådet utan att vi ens hade haft ett enda möte. Så då valde dom en ny, Lisa. Men förra veckan kom en ny lärare in och sa att vi måste välja två nya, inte visste vi varför då heller inte Lisa fått gå på ett enda möte. Läraren bestämde i stort sett att det skulle vara jag & Sofia. Så idag gjorde jag premiär i elevrådet, tio minuter försent till mitt första möte utan min kompanjon. Men jag gjorde en stark insats tycker jag i alla fall själv. Vi två är nog dom enda som blivit kickade innan vi ens fått försöka. Men skam den som ger sig !

Det var ett jäkla tjat också om förlovningen mellan Kronprinsessan Viktoria & Daniel. Vilken kanal man än sätter på så sitter dom där och ler och flashar ringar. Men grattis till dom då !

Nu blir det Oscarsgalan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0