En bäver kommer lastad !

     Datum: 2009-02-20 Kl: 19:40:49
Jag är trött som vanligt nu när det har varit skola och ligger därför i sängen och snicksnackar lite om bävrar med Emma. Jag tror jag är lite tjurig innerst inne också för att vi får något med kyckling till kvällsmat. Jag var inte sugen på det, det vill jag ha imorgon istället.

Det blir nog Joakim i kväll om ingenting kommer ivägen. Jag skulle ringa efter jag ätit i alla fall.

För övrigt så har jag varit sugen på att gå ut och gå mitt i natten i flera dagar i rad nu. Bara ta med någon och gå, gå, gå och prata tills jag inte har ett skit att säga mer.  Det är inte vanligt att jag vill ut och gå därför borde någon ta tillfället i akt och följa med mig ut innan jag ångrar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0