Expo !

     Datum: 2009-02-18 Kl: 20:46:46
Vaknade hos Emma runt halv elva idag. Så jäkla skönt med sovmorgon, det räddar verkligen hela veckan. Trots att vi inte började förrens halv ett så kom vi nästan för sent för vi beräknade gångtiden lite illa.

Hade bara två kunder idag men båda två var rätt lama, sa inte så mycket. Jag var trött så jag drog dom vanliga frågorna sen orkade jag inte att konversera mer. Hann sluta precis vid sex så vi hann med bussen. Var hemma lite efter sju och sen dess har jag käkat nudlar och suttit här.

Jag fick mig en liten smäll på näsan idag. När jag såg Sofias kund så trodde jag på allvar att han hade någon skada eller något. Men att så fel jag hade, en smocka på mig. Han hade gått natur på gymnasiet och var utbildad pilot och det ena med det tredje. Jag kände att det var nog jag som hade en skada istället...

Så här fräsht har vi det i vårt "personalrum". Äckligast ever med disk upp till knäna på hela bordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0