Fredag !

     Datum: 2009-02-27 Kl: 10:13:39


Denna vackra bild fick jag av Marcus precis. Jag känner mig ärad när jag vet att han sitter och klipper och klistrar med bilder på mig på sina lektioner, men resultatet kunde ju bli något mer smickrande.

Annars händer det inte för mycket här i skolan. På engelskan håller vi på om Shakespeare. Vi skulle skriva egna dikter och alla verkade bli nöjda med sina även om att dom suger egentligen. Shakespeare hade nog gapskrattat åt oss.
Jag såg för övrigt två figurer här i skolan idag som jag inte vill se igen, Usch om dom börjar här. Skabb, skabb, skabb !

Grattis också till Emma & Rickard som fick en liten Hugo inatt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0