Fredag !

     Datum: 2009-02-20 Kl: 12:21:59
Äntligen fredag säger jag bara ! Linns bästa dag det vet jag. Idag har Linn också lärt sig något "nytt" enligt henne. Nämligen att man kan kopiera och klistra in med "ctrl c/v". För oss andra som har gjort det här sen medeltiden så är det ingen stor nyhet, men för Linn så är det en världssensation !

Sofia har varit as tjurig hela dagen men vägrar att erkänna det. Hon sitter bara med hörlurarna i öronen och säger inte ett skit. Stackars barn. Annat är det med mig & Emma. Idag har vi verkligen varit på G och jobbat på engelskan så det stod härliga till.  Nu är det matte i tre timmar men det kommer gå fort. Sen åker vi heeeem !

Jag bjuder på en bild på vårt mattebord och ja, vi har alltid så mycket saker på bordet när vi jobbar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0