Godbye to everyone !

     Datum: 2009-02-27 Kl: 18:08:48
Idag var det sista dagen i skolan då det är som vanligt på ett tag. Nästa vecka är det nämligen bara Mickan & Linn - Hela och Rena som traskar runt i skolan. Emma det äcklet åker nämligen till Thailand i två veckor och kommer återvända som en neger. Sofia tar in på sjukhus för operation och bli borta hela veckan så nästa vecka kommer bli mycket intressant. Det ryktas om att jag och Linn ska hälsa på Sofia på sjukhuset på måndag. Det kan också bli rätt intressant för jag hittar inte så bra på sjukhus men tur att jag har med mig min kompanjon som är van vid sjukhus. Vi vet inte ens om Sofia har vaknat från operationen när vi kommer men vad gör det, huvudsaken är ju att vi har varit där åtminstonde.

Äntligen är det fredag. Yiiiieyh !

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

jag vill inte att det ska vara fredag för då är snart lovet slut och jag behöver flera dagar om jag ska hinna göra allting som ska göra :P haha

2009-02-27 @ 19:26:36
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0