Godnatt !

     Datum: 2009-02-21 Kl: 01:25:50
Kom precis hem från Joakim nu. Jag har i stort sett suttit vid datorn hela kvällen för killarna skulle spela poker så jag satte mig på hamsterpaj och spelade onlinespel. Vi gick en sväng till Ekekullen och åkte pulka. Väl där kom det en pappa och två barn på runt fem och sju år när klockan var tjugo över tolv. Vem tar med så små barn till pulkabacken mitt i natten ? Sen skjutsade Joakim hem oss och som en liten bonus som verkar ingå i varje hemskjutsning så sladdade han en runda också.

Nu ska jag slagga !

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

svar: jaha haha! :P då har jag sett en annan liknande film :P

2009-02-21 @ 16:52:10
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0