I'm up !

     Datum: 2009-02-12 Kl: 10:54:43
Nu är Kongo här och vi har redan varit ute på trädgården en gång. Snacka om att jag är aktiv på detta lovet.
Snart är Fidde på ingång för att bli lite friserad. Eftersom min mamma fyller år idag med så ska jag baka tårta.
Hang ska komma också, men jag får väl ringa och släpa hit henne för hon lär inte vara vid medvetande en på ett tag.
Klockan fem kommer Hanna. Perfa !

För övrigt så är det bra att Hang & Hung bor i samma hus. För igår när jag skulle gå hem från Hang så tvingade jag Hung att följa mig hem för att jag inte vågade gå själv. Praktiskt och bra för hade jag blivit våldtagen hade Hung fått åka ända till Ukraina och köpa hem mig och det hade ju varit skönt att slippa.

Grattis Mamma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0