Onsdag !

     Datum: 2009-02-11 Kl: 21:52:21
Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg för er skull. Bara för det är lov så har jag av någon konstig anledning hur mycket att göra hela tiden. Jag har i alla fall passat Kongo idag igen och han kom redan halv nio. Ingen sovmorgon här inte och det ryktas om att han kommer lika tidigt imorgon. Innan klockan 12 idag hade jag reda varit ute på två promenixerr, det är inte ofta det händer.

Jag har även klippt min mamma och inkasserat 200 riksdaler. Nu är jag hos Hang och vi ligger och chillar as usual. Vi har bakat banankaka med apelsinsmak. Det är godare med banan måste jag erkänna. Vi är nog också dom enda som ligger och kollar på trevliga klipp på youtube så här på kvällen.

Nu ska vi kolla på 90210 ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0