Projektvecka !

     Datum: 2009-02-02 Kl: 14:26:30
Då drar vi igång med en projektvecka denna veckan i skolan. Jag ska faktiskt försöka att vara positiv hela tiden fram till torsdag då vi ska redovisa för föräldrarna. (Observera föräldrarna!) Vårt projektarbete går ut på att vi ska skriva om olika tidsepokrar och sen göra matchande frisyrer och lite där till. Ettorna har "Let's Dance" och jag får en flashback tillbaks till när vi hade det förra året. Jag tackar de högre makterna för att den tiden i mitt liv har passerat för det var så pinsamt så jag vill helst slippa tänka på det. Orsaken kan ju ha varit att min grupp dansade till "Hakuna Matatah" medans alla andra grupper gick in döseriöst för det. Men what a hell, jag bjuder på det.

Nu ska jag återgå till arbetet och min film om Antiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0