Saknat mig ?

     Datum: 2009-02-09 Kl: 00:19:59
Nu har jag fått klagomål från Linn och då är det bara att sätta igång att blogga ett inlägg.

Vad har jag gjort sen ni senast pratade med mig ? Ja ni, en jäkla massa kan man tro eftersom det är lov och allt. Men då kan jag säga er att jag mest har gått och blivit en nörd och sitter och spelar "The Sims" hela dagarna. Jag har kommit in i en sådan period igen och då måste jag spela väldigt intensivt ett tag för att sedan sluta tvärt.

Lite annat har jag väll också hunnit med. Igår kväll åkte vi bil med Jocke bara därför att liksom, vi hämtade även Hanna. Sen wookade vi lite hos Jocke och käkade upp det. Sen var det "Girls night" uppe där vi kollade på melodifestivalen och "Boys night" nere där killarna spelade Game Cube.

Hanna sov här i natt och hon pratade äåven i sömnen. Nattens mening var: "TAAACK...för det säger jag väl ibland ?" . En helt onödig mening att vakna för men hon kan ju aldrig lyckas hålla käft. Är det inte mobilerna man vaknar av så är det Hanna Nielsen aka. pratkvarn. Vi åt iaf frulle idag sen drog vi igång lite Singstar som hon vann alla gånger utom en. Det var något fel på min mick liksom. Sen resten av eftermiddagen har jag spenderat hos farmor och farfar. Ikväll hängde jag med och skjutsade hem Paulina och Jocke körde i en orimlig hastighet. Gillar't inte.

Det var en liten snabb uppdatering. Ledsen för att ni saknat mig. Imorgon är jag hundvakt vilket betyder att jag kommer promenixa en del. Hang ska hänka med. Bra där.

Godnatt ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0