Söndag !

     Datum: 2009-02-22 Kl: 18:36:27
Jag bestämde mig dagen till ära för att städa mitt rum, eller det var rättare sagt en oder från min mamma. Mitt i städandet så smsar Jocke och undrar om jag ska med dom och åka någonstans. Det ville jag så jag bad om 15 minuter så att jag skulle kunna ta på mig något. Men 15 minuter var tydligen inte acceptabelt för dom skulle bestämt komma på en gång så jag fick kasta på mig kläderna och springa ut. Vi åkte till Ica och köpte färdiggjord pizza som fick äta resterna av. Sen satte dom på en film som jag inte ville se så jag la mig i Jockes säng och försökte sova istället.

Nu är jag hemma och det står pizza på matsedlen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0