Souvenir !

     Datum: 2009-02-16 Kl: 19:15:47
Jag fick min souvenir från Stockholm från Sofia idag. Jag blir riktigt imponerad. Det var ett halsband med en guldberlock i. Att det var ett halsband visste jag redan efter att Sofia försa sig i telefonen häromdagen, men att det var fint var där emot en överraskning. Jag gillar den idén vi har att vi ska köpa souvenirer om man åker någonstans, eftersom Sofia besöker Stockholm rätt ofta så bara stiger och stiger min souvenirhög. Hennes är där emot rätt platt. Men till sommaren lär jag får köpa en present vart jag än åker för att jämna ut det hela.

Bilden blev inte så bra men som jag kämpade för att få den att fastna på bilden.




Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

vilken fin!

2009-02-17 @ 17:42:30
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0