Studerar !

     Datum: 2009-02-26 Kl: 10:03:29


Här sitter jag ocgh studerar så tidigt på morgonen. Jag sitter och arbetar på det som bilden visar. Litteraturprojekt var det i 8 veckor framåt hörde jag.

Den här veckan har verkligen varit den värsta på länge. Jag har inte haft någon livsglädje alls och ingen motivation heller. Men jag har inte riktigt varit ensam så jag tror det går en epedemi i mitt lilla pack här i skolan. Självklart behöver jag plugga till prov just denna veckan då allt är ruttet också. Det blir i alla fall Spagetti & Köttfärsås till lunch så därför ska vi sitta i den mörka delen av matsalen så att vi kan äta mycket. (Kan också vara så att vi besöker den mörka delen av matsalen för att Emma inte går säker för Bävern.)

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

hoppas att motivationen kommer tillbaka! <3

2009-02-26 @ 10:48:21
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0