Tisdag !

     Datum: 2009-02-10 Kl: 20:46:53
Det är ett häktiskt liv att vara hundägare. Jag har liksom ingen tid för bloggen när jag går i hundens tecken men jag är inte den som lipar för det. Kanske ni där emot.

Kongo har i alla fall vart hur mysig som helst idag och inte alls lika rastlös som igår. Vi var ute och promenixade med Sara runt hela samhället och efter det kan jag konstatera att han behöver öva mer på stadsgång. Men vi är inte dom som ger oss så imorgon är det ut på banan igen och tillsammans är vi ett bra team.

Jag förkortade även Saras hår några centimeter idag och för det fick jag 100 riksdaler. En perfekt tjej som man inte behöver böna sig till pengar ifrån utan man får dom automatiskt.

Hankie har även varit här och vi sjöng Singstar. Jag vann flera dagar så det var som jag trodde här om dagen, min mick måste vart sönder då.

Imorgon kommer Kongo redan runt 8 (!). Hoppas han trivs under ett hjärtantäcke ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0