Study !

     Datum: 2009-02-26 Kl: 18:05:24
Eftermiddagen i skolan har inte varit så rolig på länge som den var idag. Hela mitt pack var allmänt töntiga och vi var störda på ett bra sätt enligt mig själv. Det var bävrar lite överallt och i matsalen lyckades Sofia & Rebecca skämma ut stackars Emma inför Bävern. Men snäll som jag är så lyckades jag hålla masken för hennes skull. Vi satt och sjöng på en massa gamla låtar och hade det väldigt trevligt och ingen var på dåligt humör för ovanligheternas skull.

Nu sitter jag här hemma och studerar. Det är inte ofta det händer så jag känner mig väldigt bra. Fast det är rätt surt att det är en hel frisörbok på 122 sidor som vi ska ha prov på, på onsdag. Rätt mycket att läsa på när vi väl har något att läsa på. Man glömmer helt av hur det är att plugga hemma. Det var säkert minst 3 månader sedan jag pluggade till något senast. Men därför är det inte lika jobbigt att plugga när det väl gäller. (Där ljög jag nog lite). Men man saknar faktiskt att plugga lite på det där ordentliga viset. Ni vet, att sitta med en riktig bok framför sig och penna och suddigum. Det har jag i stort sett inte gjort sen jag slutade nian eftersom allt vi gör i skolan är på datorerna. Vi äger liksom inga egna böcker så det blir att man saknar att ha det lite. Vi använder bara penna en gång i veckan på fredag eftermiddag, det är rätt sjukt egentligen. Men vi är ju vana så man tänker inte på det.

Study !


Kommentarer
Postat av: Emelie

svar: haha jaa då hade du ju varit dröm personen hade varit så avundsjuk på dig om du hade varit kille haha



2009-02-26 @ 20:16:47
URL: http://meliejohansson.blogg.se/
Postat av: Nightfall

uscha måste också plugga!

2009-02-26 @ 20:34:43
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0