The day after the big day !

     Datum: 2009-02-15 Kl: 14:25:19
Fy fan. Jag är så jäkla trött så jag kan dö på fläcken. Sov i stort sett ingenting inatt, antingen frös jag eller så var jag för varm, eller så var jag hungrig, behövde gå på toa eller helt enkelt inte trött. Jag tror helt ärligt att jag inte sovit mer än max 40 minuter inatt. Halv tio gav jag upp och gick ner till Patte och kollade på när han gjorde i ordning en dunderfrulle åt oss bakisar. Det fanns hur mycket som helst men jag kan aldrig äta dagen efter men jag lyckades klämma i mig en halv macka och några ynkans annanasbitar.

Nu ligger jag i min säng och bara är. Väntar på att Hanna ska komma hem så vi kan ha en genomgång av gårdagen.
Den här dagen är så rutten så jag vill bara sova. Att gå upp tio i sex imorgon kommer kännas sådär. Snacka om "hejkomochhjälpmig - outfit" imorgon i skolan. Håret kommer inte ens vara att tala om.

Blä på det - Hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0