Boys, boys, boys !

     Datum: 2009-02-19 Kl: 21:39:02
Jag tog tag i mitt liv och åkte med Jocke & Marcus och kollade på film. Filmen handlade om två stycken som skulle göra en porrfilm. Den var inte riktigt så hemsk som den låter för det var en komedi men det var ju inget jag hade valt att sätta mig och kolla på själv. Vi gjorde tre påsar popcorn till filmen som vi lätt käkade upp. Sen var vi även ute och sladdade med bilen. Eller dom satt där fram och sladdade och jag satt där bak och finsjöng. Bra kombination känner jag.

Imorgon är det fredag, yeeees !

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

jag tror att jag har sett den där filmen som du beskriver :P är det två elever som gör en porrfilm som ett projektarbete typ? :P

2009-02-19 @ 23:40:37
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0