40+

     Datum: 2009-01-23 Kl: 18:17:00
Jag har varit så vråligt dålig på att uppdatera nu på sistonde så jag ber om ursäkt för typ tusende gången. Men jag har varit så trött denna veckan och helt enkelt inte haft tid.

Nu vill jag i alla fall ta upp ett ämne här. Vad är det som händer i hjärnan när man fyller över 40+ ?
Mamma ville ha någon kycklingrätt till kvällsmat ikväll men då sa jag att det inte går. För den kycklingrätten hon tänkte ha är ingen "fredagsmat". I så fall mer lördag eller söndags mat. Då blev hon tjurig och frågade vad vi skulle äta istället då. Då tyckte jag att vi kunde äta typ kycklingfilé och klyftpotatis men det vägrar hon och varför ? Jo, för att "vi kan inte äta kyckling två dagar i rad". Nähe ? Och sen när kan man inte det ? Det är ju för fasikans två olika sorters kycklingrätter. Men då ska jag säga er att det är en sådan där idé som 40+'are har. Låt mig inte bli sådan när jag blir en 40+'are !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0