At night !

     Datum: 2009-01-04 Kl: 17:45:49
Igår kväll runt halv 10 åkte vi alla ut och åkte skridskor och hade oss. Vi skulle grilla machmellows också men dom var för små och eldenn gick knappt att få igång. Men efter att vi hade fått igång våra hjärnor så fick vi faktiskt fram eld. Efter ett tag när vi satt där så kom det en bil vilket inte var så konstigt för det åkte förbi bilar lite då och då. Men när vi vänder på oss ser vi att det är en polisbil. Alla höll på att skita på sig utom Amanda som tar allting lunkt som en filbunke. Alla fick vi upp tankar om att vi kanske bröt mot allemansrätten eller något i den stilen. Som tur var så stannade bara polisbilen och glodde på oss en stund och sen åkte den igen. Tur det, för jag hade inte kunnat sköta snacket.

Frammåt elva åkte vi hem och bastade hos Jocke. Tyvärr låste killarna ut oss men efter mina ninjasparkar så fick jag upp dörren. Sen hetsåt vi lite popcorn som vanligt och sen begav vi oss hemåt frammåt halv 2.

Nu ska jag iväg och bowla med gänget, så uppdaterar om vad jag gjort idag senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0