Booooooring !

     Datum: 2009-01-16 Kl: 21:28:08
Idag sa jag till alla att jag har i stort sett inte suttit hemma en enda fredagkväll med familjen på ett år. Det skulle jag aldrig sagt. Nu sitter jag här och inte en jävel har jag att umgås med. Jag hade 3 alternativ och alla sket sig.

Fidde:
Vi skulle åkt till Jocke men sen kommer det fram att han är på Isaberg. Jaha, adjöss med det.

Hang: Då ringer jag Hang i stället och så bestämmer vi att hon ska komma. Efter 5 minuter ringer hon och säger "Du, mina kompisar sa att vi nog ska göra något nu i alla fall". Bajs, sa jag då. Men då sa hon att jag skulle med gått om mina kompisar hade ringt mig och då godkände jag den ursäkten. Jag kände igen mig lite där.

Sara: Hang sa att jag skulle smsa Sara för hon hade inget att göra. Sagt och gjort. Men då har hon precis bestämt att hon ska gå till Adam, hade jag sagt till lite tidigare så ... men nära skjuter ingen kompis.

Så här sitter jag en fredag, instängd på mitt rum och har absolut inget liv. Kan det inte bara hända något sånt där jätte roligt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0