Expo today !

     Datum: 2009-01-28 Kl: 21:25:28
Jag fick absolut inte ut bästa möjliga av denna sovmorgon. Vaknade vid fyra i natt av att min lillebror var uppe och hostade och fräste. Då hade han blivit sjuk och då var självklart mamma tvungen att springa upp lite senare och då vaknade jag igen. Sen ringde det på dörren och även ett telefonsamtal hans med. Inte mycket med den sovmorgonen.

Det blev i alla fall en lunch på Snipen. Deras kycklingbaguetter är to die for. Sen blev det lite Vero Moda och H&M och tillslut Expo. Där blev det ingen vila. Först fick jag en klippkund som var skit rolig att prata med. Henne vill jag ha igen för vi babblade på som bara den. Direkt efter henne kom nästa kund vilket var en tant. Klippte henne och sen hann jag käka en macka innan nästa kom. Det var en jättegullig tant som bara satt och tittade på mig hela tiden och hon tyckte att hon blev såå fin. När jag visade henne i nackspeglen så sa hon att det såg bra ut. Jag nämnde "du kanske behöver glasögonen?". "Ja, just det", svarade hon. Stackars lilla tanten glömde att hon inte såg utan dom men hon svarade att det var fint ändå.

Var hemma tidigt idag, redan runt halv 7. Han sen dess inte gjort något vettigt och ska därför nu fortsätta med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0