Future ?

     Datum: 2009-01-03 Kl: 19:33:43
 I natt runt halv två - snåret sådär så disskuterade jag och Hanna våran framtid. Vi hade tänkt oss ta studenten. Åka till New York som Au - pair i ett år och sen studera på college i Los Angeles ett år. När vi kom till det där med att studera så lät det i stor sett så här:

Hanna: Ja, så kan vi ju studera på college ett år med !
Jag: Jaha, men vad ska vi studera då ?
Hanna: Ja, men du kan ju typ studera till Make Up - artist eller något sånt ?
Jag: Jo, ja i och för sig. Men vad ska du studera då ?
Hanna: Ehm, ... JAG SKA STUDERA KILLAR !

Sen så har vi insett att vi kommer nog att bo ihop i stort sett hela livet. Vi vill liksom båda bo med varandra och båda tycker inte att det är så noga. Välkommen in och ut, killar, tjejer, kompisar, hundar och barn ! Ju fler desto bättre i stort sett !
Vi är dom enda som har samma syn på livet för stunden i alla fall.

Jag vet att ni vill bo med oss  !


Kommentarer
Postat av: Hanna

och jag vet att vi är så fruktansvärt perfekta.

2009-01-03 @ 20:48:31
URL: http://hannanielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0