Good Girl !

     Datum: 2009-01-08 Kl: 12:40:44
Sitter i skolan nu och känner mig allmänt duktig jämfört med alla andra där hemma som bara ligger och sover.
Vi sitter och pratar igenom allas nyår och det är rätt fräscha nyheter !
Jag har hunnit måla naglarna röda också. Det blev inte alls så trendigt som jag hade tänkt mig.

Idag när jag åkte till skolan så svängde bussen in på en väg som den inte brukar göra. Jag tänkte precis som min pappa då att jag visste ju knappt vilket län jag var i där jag vaknade upp och såg kostängsel utanför fönstret. Men efter lite närmare research så fick jag klart för mig att vi hade tagit svängen genom Hamra.

Nu ska det studeras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0